Above The Line. Kampania outdoor. Marketing online

Above The Line (ATL) to strategia kampanii reklamowej oparta o działania marketingu zewnętrznego (outdoor marketingu). Strategia ta obejmuje zarówno działania medialne, w tym digital marketing z dużym naciskiem na marketing online, jak i również reklamę wykorzystującą tradycyjne formy dotarcia do klienta w zakresie reklamy zewnętrznej poprzez prasę, plakat, ulotki, billboardy, itd.

Firma w przestrzeni lokalnej

Outdoor marketing jest utożsamiany z reklamą zewnętrzną, zapewniającą należyte oznaczenie lokalizacji firmy w przestrzeni lokalnej. Outdoor marketing ma pomóc petentom w odnalezieniu poszukiwanej instytucji, dotarciu do konkretnych jej działów. O ile w reklamie tradycyjnej wspieramy się szyldem firmy czy totemem zaznaczającym lokalizację, w digital marketingu taką wizytówką jest wizytówka Google, czy informacja na Google Map.  Z pewnością jest to ważna i jedna z podstawowych funkcji jaką powinien spełnić outdoor marketing.

Kampania outdoor

Kampania outdoor marketingu oparta o wizualną komunikacja z petentem ma na celu zarówno ułatwić lokalizację poszukiwanej przez niego firmy, ale również dokonanie właściwego wyboru już na etapie poszukiwania danego produktu, czy usługi. Temu właśnie służy ATL.

Above The Line

Digital marketing jest złożonym działaniem obejmującym różne formy dotarcia do klienta poruszającego się w sieci internetowej. Pierwszym krokiem jest dobrze wypozycjonowana strona internetowa. Treści na takiej stronie muszą być ciągle aktualizowane, a zawarte na nich treści rozwijane zgodnie z zasadami SEO w oparciu o szczegółowe analizy w tym Google ads. Działaniom tym powinien towarzyszyć odpowiedni content marketing, Oczywiście działania marketingowe ATL nie mogą do tego się ograniczać. Drugim kierunkiem pozyskiwania klientów jest marketing online.

 

 

Marketing online

Marketing online najczęściej kojarzy nam się z działaniami w obrębie socjal media. Facebook, YouTube, Twitter, Instagram, blogi to platformy, gdzie docieramy do klientów zainteresowanych produktem, czy marką. Klienci współtworzą treści. Żywo reagują na nowości, wymieniają się między sobą opiniami o produkcie. Tworzą grupy konsumenckie wspierające lajkami to co wydaje im się wartościowe. Pozyskiwani są naturalni influencerzy marki. Dzięki temu tworzy się samoistnie marketing rekomendacji, tak zwany influencer marketing. Inną formą marketingu online jest inteligentny e-mailing marketing.

E-mail marketing

Niezwykle ważnym elementem jest automatyczny e-mail marketing. Osoba odwiedzająca stronę internetową nie może być pozostawiona bez odpowiedzi. W ślad za wizytą na stronie powinny w skrzynce mailowej osoby odwiedzającej pojawić się informacje o aktualnej ofercie i promocjach z portalu, która leży w jej zainteresowaniach. Informacje muszą być na tyle atrakcyjnie by osoba odwiedzająca stronę internetową podjęła decyzją o przyjęciu właśnie tej oferty. To jest tworzenie tak zwanego lejka sprzedażowego.

Komunikatory wideo, webinaria

Pandemia koronawirusa przyczyniła się do popularyzacji komunikowania się przy pomocy wideo komunikatorów. Szkolenia, narady w końcu nauczanie odbywało się przy pomocy takich portali. Wykorzystanie ich do prowadzenia akcji promocyjnych jest nie do przecenienia. Oparty o e-marketing przekaz wideo online uwiarygodni markę i produkt. Klient może na bieżąco zadać nurtujące go pytania, a oferent nabrać bliższy kontakt utrwalający relację.

 

 

Outdoor marketing w New Project

Nasza oferta mieszcząca się w szeroko pojętym outdoor marketingu obejmuje szereg rozwiązań obejmujących różne sposoby prezentacji treści reklamowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, z pewnością wykreujemy w sposób należyty wizerunek każdej firmy i spełnimy oczekiwania związane z Państwa outdoor marketingiem. W razie pytań prosimy o kontakt.